Blogger-ul/Jurnalist-ul de cantitate

blogging blur business gutenberg
blogging blur business gutenberg

Blogger-ul ca si jurnalistul au inceput sa puna accent pe cantitate si nu pe calitate.

Am uitat sa cautam originalitatea in subiecte si abordam subiectele de-a valma doar pentru a castiga lupta cu motorul de cautare. Nu mai scriem pentru oameni, scriem pentru motoare de cautare si agentii de publicitate.

Ma dezgusta tot acest circ ieftin prin care ne decapitam intre noi. Un afacerist ajuns falimentar intre timp imi zicea in 2006 ca: „In afaceri ca sa reusesti trebuie sa calci pe cadavre…”. Timpul i-a demonstrat contrariul.

Onoarea si respectul si-au pierdut esenta in fata malaxorului timpului. Motorul de cautare si pozitionarea cat mai sus pe cuvantul cheie este singurul scop care ne mai mana in lupta.

Batranul Google si-a pierdut stralucirea devenind doar un pretext pentru derapajele necontrolate de limbaj,informatie si talent.

Comments

comments

2 comentarii publicate

  1. Dimpotriva, timpul a dovedit ca afaceristul avea dreptate, doar ca s-a dovedit ca el a fost cadavrul pe care altii au calcat.
    Onoarea si respectul au pierdut lupta si cu profitul rapid si cat mai mare, as adauga, daca-mi permiti.

    • Exact decapitarea de care vorbeam. Din pacate crizele sunt determinate de afaceristi care n-au pregatire in domeniu, asa numitele oi care isi ating limitele.

      Da e adevarat ce spui, doar ca stii si tu ca asta tine pe termen scurt si cu profit mic, afaceristii de perspectiva gandesc sume mari pe termen lung.

      Din pacate am pierdut si lupta cu profitul dar si pe cea legata de calitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*