Blogger-ul si agentia de presa

blogging blur business gutenberg
blogging blur business gutenberg

Am in reader un numar mare de bloguri pe care le rasfoiesc. Din pacate subiectele incep sa se repete si sa fie cam aceleasi cu subiectele de pe mediile de presa. Daca nu este un subiect de presa sigur e un subiect legat de cum sa faci online sau cum sa nu faci online. Mai sunt cazuri in care traducem prost tutoriale din vest.

Am vorbit inca din 2005 de continut online, dar foarte putini au reusit sa mareasca volumul si calitatea. Ne mentinem in acelasi trend de a copia de la varfurile ridicate in asa zisa Piata Online.

Un proiect serios implica si investitie de bani in continut si webdesign, s-a cam dus vremea in care eram cu totii pionieri in Online sau vremurile in care daca aveai un blog iti atasai imediat notiunea de antreprenor pe cartea de vizita. Proiectele care au inceput din heirupism si care necesita investitii si plan de dezvoltare, incep sa stagneze intr-o vecinatate si sa caute o gura de oxigen care sa o traga in sus sau sa o arunce in jos. Timpul nu este tocmia favorabil proiectului avand in vedere ca o prea mare asteptare ii scade din credibilitate si cu siguranta piata care se dezvolta ii acopera segmentul cu alt proiect la fel.

E timpul pentru investitii! E timpul sa crestem!

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*