Branding de site romanesc

fanel.ro icon

Firmele care se ocupa de publicitate pe site-urile din Romania n-au inteles ce inseamna o brand-uire de site. Ei pun o poza mare pe fundalul site-ului si gata personalizarea de pagina!

Am avut ocazia acum ceva timp sa fac cercetare pentru brand-uiri in strainatate. Acolo personalizarea de pagina inseamna cosmetizarea ei astfel incat sa nu oripileze cititorul. Sigla este intrepatrunsa cu fundalul, imaginea de fundal este de marime mica pentru a nu mari timpul de incarcare.

Acum doua zile am deschis un blog cu brand-uire romaneasca si in loc sa citesc stirea care ma interesa am avut parte de un blocaj de toata frumusetea pe Mozilla Firefox. Initial am crezut ca e browser-ul meu slab. Am testat pe inca 2-3 browser-e si efectul era acelasi. Colac peste pupaza pagina personalizata avea si un banner box 300×250 cu aceleasi culori ca si fundalul. Daca reuseai sa treci de eroarea de incarcare a browser-ului, te loveai de imaginea de sorcova a site-ului. Practic stirea in sine devenea un mic text intr-o mare de reclame. Aceeasi problema am intalnit-o pe portal-urile de stiri care te agaseaza cu reclame, banner-e, si tot felul de imagini care iti ingreuneaza citirea produsului pe care il cauti, „stirea”.

Nu omora gasca cu oua de aur pentru un balon speculativ de moment.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*