Cat esti dispus sa investesti pentru promovarea site-ului tau?

Un business înseamnă o investiție în dezvoltare. Niciun business nu poate exista în virtutea inerției, decât dacă e vorba de ceva extrem de mic și local, precum un butic de la colțul blocului.

În rest, orice business în dezvoltare trebuie să primească investiție constantă pentru ca profitul pe care îl generează să fie tot mai mare și să permită, cu adevărat, evoluția.

Vom vorbi în acest articol despre investiția în promovarea site-ului și despre serviciile de SEO.

Sunt acestea esențiale?

Sunt eficiente?

Cât costă o campanie SEO și cât durează până se văd primele rezultate?

Toate aceste întrebări trec prin mintea celor cu un business online care vor să vadă rezultate, adică să își atingă obiectivele și să vadă roadele investiției lor.

 

Câte tipuri de investiții există pentru un business online și ce procent ocupă promovarea site-ului?

Orice business online presupune, ca orice afacere, o investiție diversificată.

În materie de investiție, contează, evident, specificul business-ului online:

  • Dacă este un magazin online axat pe comercializarea de produse, investiția se duce către achiziționarea produselor sau a materialelor pentru crearea lor (ex: magazine online cu produse handmade), către zona de dezvoltare a webiste-ului, care trebuie să fie cât mai user-friendly și persuasiv, către zona logistică, care implică oameni și aparatură, precum și, foarte important, către zona de livrare la domiciliu
  • Dacă este un business online specializat pe oferirea de servicii, atunci cele mai importante sunt următoarele aspecte: crearea unui site care să servească drept platformă web de informare și interacțiune cu potențialii clienți, și asigurarea întregului pachet de servicii la calitatea promisă

Acestea două, magazinele online și site-urile de prezentare a serviciilor, sunt cele mai recurente două tipuri de business-uri online care au nevoie de servicii de SEO și de promovare în Google.

De ce buget este, așadar, nevoie pentru promovarea site-ului?

Totul depinde de anvergura site-ului, de vechimea sa pe piață, de specificul și competiția nișei sale, precum și de obiectivele sale.

 

Sunt serviciile SEO eficiente pentru promovarea unui business online?

SEO înseamnă foarte multe lucruri, însă cel dominant poate fi definit într-un singur cuvânt: vizibilitate.

Dacă faci SEO, te vei bucura de rezultate în prima pagină a motorului de căutare Google, iar această vizibilitate te va propulsa în căutările potențialilor tăi clienți.

Vizibilitatea, însă, este un pas din un adevărat marș de forță, care transformă un business online la început de drum într-un adevărat brand.

Vizibilitatea nu îți folosește, dacă site-ul tău nu este pus la punct cu adevărat. De aceea, trebuie să investești în primul rând într-o optimizare perfectă a site-ului și abia apoi să te concentrezi pe urcarea în pozițiile Google.

Din nou, degeaba ai vizibilitate și întregul proces este pus la punct, dacă nu ai calitatea așteptată a produselor sau serviciilor.

După cum vezi sunt foarte multe lucruri de luat în considerare pentru succesul unui business online.

Dar nu ești singur.

AdMarks Media este agenția de marketing online care nu pornește la drum fără o strategie, în care obiectivele sunt clare, etapele bine stabilite și implementarea planificată.

Doar metodic poți reuși să îți promovezi site-ul și să ai și succes în urma acestei promovări. Studiază informațiile de pe admarks.ro și contactează-i pe cei de la AdMarks Media pentru o întâlnire despre viitorul business-ului tău online.

 

Comments

comments

Niciun comentariu

(Required)
(Required, will not be published)