Dinamismul unei piete

Televiziune de stiri
Televiziune de stiri

Publicitatea pe bloguri sufera de sindromul bulgarelui de zapada. Se rostogloste frumos si creste, dar tinde spre plictisirea receptorului.

O reclama ar trebui sa ajunga la sufletul cumparatorului si sa-l imbie la a cumpara. Cand reclama este repetata cand pe un site cand pe altul si mesajul este acelasi, cumparatorul poate simti repulsie.

E nevoie de o abordare diferita pentru a construi o imagine. Mi-ar placea sa vad campanii care au loc pe o perioada determinata de timp. Mesajul sa fie programat in timp si nu reclama repetata, grabita sa fie pusa sus in acelasi timp. Ideea unei campanii ar trebui sa fie de inradacinare a mesajului in randul receptorului si nu de agasare a lui prin repetarea concomitenta. E ca la constructia unui zid, nu poti pune urmatorul rand de caramizi pana cand nu se intareste putin randul deja pus. E nevoie de timp.

Eu in calitate de posibil receptor am inceput sa ma plictiseasca citirea a 10 review-uri despre acelasi lucru in aceeasi zi. Practic dupa primele 2 citite nu mai reusesc sa sintetizez informatia celui de-al treilea. Daca review-urile erau servite intr-o perioada de timp programata atunci poate altfel mancam placinta comerciala servita.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*