Voucher digital 15
Voucher digital 15

Hartia vs online!

Acum ceva vreme tot poporul cunoscator de internet porpovaduia moartea de pliante in raport cu investitiile in online. Si tot se dezbatea despre subiect la fiecare intalnire online si de fiecare data lumea ajungea la concluzia ca totul se muta online. Munca la pliante devenea istorie.

Eu personal am urmarit subiectul de la fierul ierbii si am sesizat ca numarul de pliante bucuresti nu a scazut in urma intalnirile onlinerilor si a strigatului lor. Multi au analizat preturi pliante in comparatie cu investitia in publicitare online si au ajuns la concluzia ca singura supravietuire este un mix intre publicitate pe online si investitie in tipografie pliante.

Dupa cativa ani de tranzitie dinspre offline spre online am incercat sa caut informatii despre pliante , avand un client conservator ce si-a dorit sa imparta la guri de metrou pliante cu business-ul lui. Am dat cautare pe internet dupa expresii care sa ma duca la firme de profil, cautari precum „pliante bucuresti”, „pliante pret”, „preturi pliante”si „tipografie pliante”. Spre marea mea surpriza hartie nu era moarta! Se pare ca oamenii din domeniu au ascultat si au adus oferta acolo unde piata nu o poate refuza. S-a lucrat la prezentarea materialelor vizuale astfel incat pliantele vorbesc pe limba trecatorilor. S-a diminuat mult drumul direct pana la primul cos cand omul primeste un pliant.

Ce este interesant este ca exista o gama diversa de preturi pliante  in functie de numarul pe care-l faci de pliante. Oferta este facuta in asa maniera incat e mai ieftin sa faci mai mult decat sa faci un numar redus de pliante. Mai multe sanse de popularizarea produsului tau!!!

Ma gandeam daca este bine sau este rau sa pierzi din vedere una dintre aceste piete, cea a pliantelor si cea online. Lucrurile trebuie sa fie imbinate atat de perfect incat mesajul trebuie sa ajunga si la putinii oameni care nu mai au o viata online. Daca analizezi piata de pliante pret de cateva minute, vei  observa ca mesajul de pe ele ajunge tot in mediul online. Adica pe el vei gasi o adresa de email sau un site al produsului. Si atunci de ce tot balciul asta de suprematie?! E vorba de  pozitionare in piata si ocuparea primului loc in consumul de bugete.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*