Un mesaj simplu

logo-kid.com

Citesc o carte despre marketing in drumul meu cu metroul spre locul de munca. In cartea asta de marketing exista un capitol in care se spune ca un mesaj simplu face mult mai mult decat 100 de mesaje pompoase si intortocheate.

Limba a fost simpla la inceput si oamenii reuseau sa se inteleaga unul cu altul. Mai tarziu cuvintele au fost multiplicate desi ele aveau acelasi inteles. Mult mai tarziu am trecut sa imprumutam dintr-o limba in alta, nefiind deajuns ca am multuplicat numarul deja existent de cuvinte. Astfel, ne-am complicat viata si am uitat sa transmitem un mesaj.

Companiile mari au inteles aspectul comunicarii cu utilizatorul final si a ajuns sa lupte in gherila urbana a sloganurilor cu mesaje simple si care sa ajunga direct in creier la departamentul CUMPARA. Simplitatea este cel mai scurt drum pe care-l poti gasi de la producator la cumparator. Desi suntem fiinte cu o dezoltare complexa, creierul este un organism care retine multa informatie dar undeva in background. In pupitrul de  comanda al zilelor sunt putine informatii care se invart. Daca reusesti sa angajezi un slogan in zona de front office a creierul utilizatorului ai castigat o piata.

Suntem niste robotei care raspundem la un mesaj simplu, desi prin natura noastra incercam sa ne complicam existenta.

Sursa foto: logo-kid.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*