Ziare quality?!?

IKEA si presa scrisa
IKEA si presa scrisa

Ma duc azi sa-mi cumpar de mancare de la un magazin in drum spre birou si-mi pica ochi pe standul de ziare. Libertatea avea ditai reclama IKEA pe prima pagina, ma uit si rad zicand in gandul meu:”Ia uite si la astia cum si-au masacrat prima pagina pentru o incasare babana! E clar criza i-a afecat asa de rau incat au recurs la o reclama nesimtita.”, dar cand imi arunc ochii si peste suratele celelalte din galantar sesizez ca fix toate aveau acelasi tip de reclama pe prima pagina.

Unii nu inteleg ca un contract mare intr-o perioada iti poate da peste cap contractele viitoare. O afacere nu se bazeaza pe tunuri, o afacere se bazeaza pe cresterea increderii cititorilor tai in ceea ce scrii. Nu o carte alaturi de ziar face un ziar mai puternic, nu un pix si-o geanta de plaja te propulseaza in varful piramidei ziarelor citite, ci textele care apar in ziare.

Se pare ca managerii ziarelor trebuie sa treaca pe la facultate pentru a invata cum se fac afaceri sau macar sa puna mana pe carti si sa mai citeasca modul in care s-au ridicat mari imperii financiare.

IKEA nota 10 pentru ca a reusit sa puna cu botu pe labe o presa slaba, in opinia mea urmeaza si niste campanii pe bloguri, asteptam sa vedem cine-si sacrifica Homepage-ul.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*