Firmele care se ocupa de publicitate pe site-urile din Romania n-au inteles ce inseamna o brand-uire de site. Ei pun o poza mare pe fundalul site-ului si gata personalizarea de pagina!
Am avut ocazia acum ceva timp sa fac cercetare pentru brand-uiri in strainatate. Acolo personalizarea de pagina inseamna cosmetizarea ei astfel incat sa nu oripileze cititorul. Sigla este intrepatrunsa cu fundalul, imaginea de fundal este de marime mica pentru a nu mari timpul de incarcare.
Acum doua zile am deschis un blog cu brand-uire romaneasca si in loc sa citesc stirea care ma interesa am avut parte de un blocaj de toata frumusetea pe Mozilla Firefox. Initial am crezut ca e browser-ul meu slab. Am testat pe inca 2-3 browser-e si efectul era acelasi. Colac peste pupaza pagina personalizata avea si un banner box 300×250 cu aceleasi culori ca si fundalul. Daca reuseai sa treci de eroarea de incarcare a browser-ului, te loveai de imaginea de sorcova a site-ului. Practic stirea in sine devenea un mic text intr-o mare de reclame. Aceeasi problema am intalnit-o pe portal-urile de stiri care te agaseaza cu reclame, banner-e, si tot felul de imagini care iti ingreuneaza citirea produsului pe care il cauti, „stirea”.
Nu omora gasca cu oua de aur pentru un balon speculativ de moment.