Un blogger este un om ce scrie pe un jurnal online. Asa a fost la inceputuri si asa trebuia sa fie si mai tarziu.
Un blogger scrie despre subiecte care ii sunt de interes si pentru care are un minim de cunostinte incat sa-si dea cu parerea despre subiect. Un blogger scrie din pasiune si mai apoi pentru bani. Unu mai batran si mai intelept decat noi toti a spus : „rutina este moartea pasiunii”.
Zau asa ca ne pierdem farmecul si ajungem sa fim la fel de plati si plictisitori la fel ca presa scrisa. Funduri goale, certuri, cancan si prosteli de 2 bani care nu fac cinste. Ba mai mult social media a venit in sprijinul „romanului” din noi si ne-a oferit posibilitatea sa ducem razboaiele intr-un soi de realitate paralela. Viteza cu care ne luptam este incredibila. Sarim dintr-o barca in alta cu o rapiditate ceva de speriat. Primesti usor etichete de tipul fatarnic, imbecil daca ai opinie diferita, iar daca ai tupeul sa ai pareri contrare valului iti cade in cap o mare descriere: HATER.
Undeva dincolo de zgomotul principalului canal de comunicare (mainstream) exista si bloggeri care scriu, trebuie doar sa vrem sa-i citim. De ceva vreme am renuntat sa citesc piata principala pentru ca ofera acelasi tip de continut, uneori aceleasi advertoriale sau aceeasi muzica a unui subiect tratat in 10 moduri posibile. Schimbi un pic optica primului text gasit despre subiect si ai „propria parere” sub forma de continut propriu. Ne luptam cu totii sa primim recompense de la google sau de la cine stie ce alta firma. Alergam sa reprezentam un brand acolo unde nu ne potrivim si atunci cand gresim continuam intr-un autism perfect.
Unde am pierdut lupta cu noi?!?
Sursa foto: Duncan Green si utilizatoarea flickr Kristina B