Acum o luna am hotarat sa-mi schimb pachetul de la providerul meu de internet/tv/telefon de la un pachet pe sistem vechi la un sistem nou si mai rapid.
Am avut de ales s-o fac prin 3 forme: internet, telefon direct sau in magazin. Din lipsa de timp am ales telefonul a fost mai rapid si n-a necesitat timp din timpul meu de recontruit casa. Timpul meu e foarte pretios avand in vedere ca am ales sa reconstruiesc 70 mp din casa incepand cu 1-2 august 2011.
Centralistele de acolo te imbie cu oferte care mai de care dar procesul are dificultati din cauza zonei in care locuiesc(Giulesti), asta o stiu off-the-record. Politia nu stie nimic, providerul de internet/tv/cablu tace si nu actioneaza din pozitia lui de jucator in piata si toata lumea e fericita cu viata mizerabila pe care o duce.
Intr-un acces de suparare am ales sa injur pe twitter compania pentru modul in care-si trateaza clientul. Un PR mi-a raspuns si pret de mai multe zile am dezbatut despre nimic pana am primit „nenorocitul de serviciu” care acopera plata tuturor angajatilor zelosi care cred ca-si fac treaba in favoarea firmei. In acelasi timp un alt angajat al aceleiasi companii a venit sa ridice un echipament vechi si intr-o discutie amicala la un pahar de apa, caci era vara, omul isi suduia firma fara cea mai mica durere ca are in fata un CLIENT. Ba mai mult imi ridica in slavi serviciile competitiei.
Acum 3 zile am vazut o oferta la ei pe site despre serviciile pe care as dori sa le activez la o ala adresa, oferta lor imi este cea mai favorabila avand in vedere ofertele din zona. Am facut comanda online „De urgentare” dar urgenta mea nu este si pentru ei tot o urgenta.
Acum doua saptamani am decis ca mai am un echipament de la ei si l-am comandat in ciuda tuturor neintelegerilor din trecut. Mi-au promis ca vin in cel mult 5 zile. Dupa 2 saptamani am sunat si mi-au zis ca nu era procesat intoarcerea vechiului echipament. I-am intrebat eu cand trebuia sa fiu anuntat si de ce am primit un nou echipament daca cel vechi nu era retras si la al doilea mi se blocheaza cererea? Operatoarea isi cerea scuze.
Nu vreau sa ma plang de sistemul lor pentru ca acest sistem este intalnit la toti operatorii din Romania. Am avut show-uri groaznice si cu celelalte doua si le stiu modul de lucru.
In timp ce clientul este lasat de izbeliste, se investesc bani in reclame si tot felul de sponsorizari belicoase. Consumatorul este doar un sclav.