Am avut azi o discutie interesanta cu un om de vanzari minunat. Uns cu toate alifiile in ceea ce priveste tehnici de vanzari a folosit la maxim resursa pentru a-si vinde produsul. Sunt putini vanzatori atat de pregatiti pentru o discutie. A ales cateva „tag”-uri dintr-un rezumat pe care-l avea despre mine si a folosit fix cuvintele care trebuia pentru a vinde o actiune.
Initial am ajuns acolo pentru a discuta despre un subiect si am ajuns sa comunicam informatie din 5 domenii diferite. Informatia se desfasura in fata ochilor mei pe masura de piesa de teatru pusa in scena utiliza fiecare eticheta (tag) in parte. Un spectacol fantastic intr-un decor simplu fara prea multe brizbrizuri.
In tot noianul de informatii folosit am tinut foarte bine minte stirea cea mai importanta:„De la 1 ianuarie 2015 s-ar putea liberalizeaza piata de contracte pe energie electrica in zona consumatorilor casnici!”
Ce inseamna asta?
Vor roi in jurul utilizatorilor casnici tot felul de sales manageri ce-ti vor vinde Kilowatt-ul la un pret mai mic. Iti vei putea alege singur intermediarul.
Un sfat?
Citeste bine contractul ca sa nu scapi dintr-un monopol si sa te afunzi intr-un contract inlantuit de clauze ascunse!