Zilele trecute am primit invitatia de a participa la conferinta de publicitate si PR „Metode accesibile de promovare„. Ieri mi-am facut timp si am ajuns sa ascult ce aveau de spus vorbitorii legat de subiect.
Subiectul zilei s-a invartit in jurul nevoii de a aduce un castig cat mai mare cu un efort cat mai mic. Fiecare specialist si-a pus pe masa cartile de joc si a prezentat strategia din punctul sau de vedere. Ca si punct comun nu exista o reteta garantata prin care sa faci profit. Investitia in publicitate si promovare e si un joc al sansei. Exista cazuri care cu o investitie de 10 dolari au ajuns sa produca milioane de dolari, dar exista si business-uri in care s-a investit enorm si au cazut sub presiunea pietii.
Cel mai important lucru de retinut din toata conferinta este ca trebuie sa invatam sa investim timp si energie pentru a avea un castig viitor. E vorba de multa munca, alaturi de respectarea tuturor jucatorilor cu care intri in contact.
Socializarea reprezinta o alta componenta de baza in promovarea proiectului tau. Avand in vedere ca suntem conectati in prezent tot mai mult timp pe mediile sociale, trebuie sa comunicam inteligent cu cercurile de clienti si prieteni astfel incat sa devenim un etalon in bransa in care activam.
In functie de ce ai de promovat trebuie sa gasesti solutia optima pentru a populariza produsul. Cuvantul de baza in reteta succesului este INCREDERE. Trebuie sa ai incredere in ceea ce vrei sa faci si sa incerci prin orice mijloace sa iesi in fata. Fie ca vorbim de un clip viral pe internet cu bani putini sau o reclama inteligenta video, trebuie sa cauti sa-ti depasesti barierele fricilor de moment pentru a reusi sa te impui la adevarata ta valoare. Un produs bun se vinde singur daca are si o promovare pe masura.