Era acum vreo cativa ani cand credeam eu ca menirea mea este publicitatea. Si aveam in gand sa ma bazez pe o singura nisa – rollup. Eram convins in acel moment ca piata romaneasca de roll-up are nevoie de cineva care sa se ocupe exclusiv de roll up banner. Evident, ca orice intreprinzator hotarat am cautat prin on line si off line rollup pret. Si cum socoteala din targ nu se potriveste niciodata cu cea de acasa, eu am ales cea mai ieftina oferta rollup pret. Tot logic si evident este si faptul ca primul roll up banner creat de mica mea „agentie” a fost un fiasco total. Marele meu avantaj a fost faptul ca il aveam drept client pe un vechi prieten cu multa imaginatie. Asa ca din ideea serioasa gandita de noi 3 saptamani a trebuit sa refacem totul intr-o nota funny in care sa incadram acel roll-up ca un personaj amuzant si ca un motiv de „call-to-action” pentru vizitatorii targului TIB. Nu putem spune ca actiunea a fost un succes din punct de vedere al promovarii si din punct de vedere al clientilor atrasi acolo, dar cu siguranta a fost o experienta care ne-a sudat pe noi ca Echipa.
Si a mai fost ceva. Am inteles atunci ca e posibil ca in unele cazuri ieftinul sa fie solutia perfecta. Dar uite ca la reclamele tip roll up calitatea chiar conteaza. Si mai e o mica chestiune. Intre timp si pe piata producatorilor nostrii au aparut firme care ofera calitate la preturi acccesibile. Si dupa toti acesti ani in care mi-am facut conexiuni prin toate domeniile, am reusit intre timp sa ii impulsionez si pe unii sa isi deschida afaceri de imprimare pentru reclamele de acest gen si servicii de intretinere ale acestora.
Si pentru ca oamenilor le place sa se ataseze de lucruri sau sa creeze grupuri, am creat mai nou si pagini sau grupuri de dialor pe mediile de socializare, privind acest tip de reclama. Si nu mi-a venit sa cred cati oameni sau cate entitati juridice pasionate de fenomen am intalnit. Sa speram sa piata va creste cat mai mult si ca ceea ce numim acum publicitat roll up va creste frumos in calitate.