Zapada venita de abia acum mi-a dat ocazia sa ma joc un pic cu dragul meu Logan pe strazile Bucurestiului. Si cum drumurile secundare nu se pot deszapezi rapid, am avut destul „loc de joaca”. Am fost ca in filmele acelea in care actorii principali fac drifturi cu super masini. Doar ca eu eram cu simplul meu Logan 1.4 MPI. Si dragele mele cauciucuri de iarna pareau cauciucuri 4×4.
O voce din background pare ca imi spune:
Da’ de unde stii tu cum se simt niste cauciucuri 4×4, in conditiile in care nu ai condus pana acum un autovehicul „incaltat” cu cauciucuri 4×4 ?
Si vocea aceea pare sa aibe multa dreptate. Pana acum nu am avut sansa sa am nici un SUV echipat cu cauciucuri 4×4 pentru suv. Si oare de unde sa le iau? De la resapate? Din Vitan Barzesti? Sau mai bine sa caut eu unele noi de la producatorii cei mai buni. Pai sunt cam scumpe? Eee uite ca cele oferite de cei de la Anvelope-off-road.ro chiar au o calitate MAXIMA si mai ales un raport calitate-pret OPTIM. Asa ca daca si voi sunteti pasionati de „off-road-eala” aveti acum sansa sa va indepliniti visul si sa aveti niste cauciucuri 4×4 pentru suv asa cum le visati dintotdeauna.
Bine, bine, ne tot omori cu cauciucurile, dar masina 4×4 ce ar trebui sa fie? Sau care ar fi preferata? Daca te iei dupa trendurile anilor trecuti, s-ar parea ca cele noi cu multa electronica si cu extrem de multa confortabilitate sunt in topul preferintelor tuturor iubitorilor de aventuri off-road sau de aventuri extreme. Insa undeva spre sfarsitul anului trecut s-a observat o usoare revenire a „trendului” bijuterilor cu mult mai putina electronica. Acele masini cu cutie manuala si cu actionari mecanice pentru cuplarea modulului 4×4 sau pentru transferul de putere de la cutie la puntea spate. Sigur, supravegheate indeaproape de electronica si de toate calculatoarele, dar totusi CUPLARI MECANICE care ofera soferului placerea aceea de a simti efectiv transferul puterii, precum un copil care vedea o biluta plimbandu-se chiar in fata lui printr-un labirint… Labirintul Lui!