Când începi o nouă afacere, mai ales dacă este și prima ta afacere, cheltuielile inițiale – strictul
necesar pentru a o porni – s-ar putea să te intimideze și ai putea fi tentat să încerci să economisești
de unde poți. NU uita de un logo profesionist pentru ideea ta!
Ceea ce per total este o strategie bună, atâta timp cât ești conștient și înțelegi valoarea
lucrurilor și că uneori ceea ce încerci să economisești acum te va face să plătești mai mult în viitor.
Logo profesionist – o investitie necesara
Una dintre cele mai bune investiții pe care le poți face când ești la început este în imagine, deși
poate părea contra intuitiv. Un logo profesionist iti poate creste cota de piata.
Dacă vrei ca firma ta să progreseze mai repede, unul dintre cele mai folositoare trucuri pe care
antreprenorii de succes le știu este să faci ca afacerea ta să pară puțin mai mare decât este în
prezent. Dacă imaginea brandului tău este puțin mai sus ca realitatea, îți va fi mult mai ușor să
progresezi până la acel punct, pentru că vei avea o direcție clară spre care să te îndrepți.
Cel mai simplu lucru de a face asta este să investești într-un design de logo făcut de profesioniști.
Prețul unei firme specializate în design de brand este mai mare decât ai putea obține de la un
designer independent, dar acesta este justificat de calitatea pe care o vei primi. Un logo făcut de
persoane care au și cunoștințe de business pe lângă cele de design are o valoare mai mare, pentru că
se bazează pe niște principii bine stabilite, preluate din psihologia vânzărilor.
Ține cont că un logo profesionist bine făcut, livrat împreună cu alte elemente adiacente de care s-ar putea să ai nevoie, cum ar fi un brand book, îți va fi de folos ani de zile.
Un brand pentru viitor are nevoie de implicare
Mai ales dacă ai o afacere în care este nevoie ca logo-ul tău să fie imprimat pe diverse lucruri, cum ar
fi mașini, mape, ambalaje etc., ar fi foarte bine dacă acesta ar fi încă de la început ceea ce trebuie și
ceea ce-ți dorești.
Gândește-te la costul pe care ai fi nevoit să-l plătești dacă ai vrea vreodată să
înlocuiești aceste elemente de brand pe viitor. Alege de la inceput sa folosesti un logo profesionist luand in calcul toate materialele pe care se va imprima.
Pe lângă asta, o firmă îți poate oferi stabilitate și continuitate. Îți livrează toate elementele grafice de
care ai nevoie, astfel încât le poți folosi cu încredere atunci când ai nevoie de ele. De asemenea, poți
apela și la alte servicii complementare, cum ar fi confecționarea unor bannere pentru campanii
publicitare sau chiar un site de prezentare. Toate acestea ar arăta mult mai bine și mai coerent dacă
ai lucra cu o singură firmă de design, față de a transfera proiectul dintr-o parte în alta. Astfel, ai
economisi astfel timp și bani.