Adu-ti aminte sa lasi in urma ta o vorba buna pentru locatiile sau locantele in care te-ai simtit bine. Nu-i vorba ca o faci pentru patronul firmei respective, cat ca o faci pentru alt om ca tine ce a cautat sa mearga undeva sa se simta bine.
Multe firme aleg sa cumpere astfel de review-uri pentru a capata autoritatea in ochii minunti ai motorului de cautare Google sau in mintea cea sociala a Facebook-ului. E bine si asta! Dar cel mai intre toate astea este sa ne folosim de dreptul la a lasa o urma pozitiva acolo unde am avut o experienta minunata. Sau dupa caz sa lasi o explicatie pentru locul unde te-ai simtit ingrozitor si ai avut o epxerienta negativa.
Doar omul poate sa ofere un raspuns omului atunci cand isi cauta raspunsul intre ei. Cu cat mai multi vom lasa un gand mai bun sau mai rau privind experientele pe care le-am avut, cu atat vom putea sa evoluam ca servicii si produse vandute.
Pana la urmatorul review va las sa reflectati la cele scrise de mine mai sus.