Urmaresc de ceva vreme oameni din mediile straine de socializare si sunt uimit de bunul simt cu care ei utilizeaza facebook, twitter, google plus, buzz si ce retea de social media or mai utiliza ei. Modul in care resursele sunt implicate in campaniile de marketing ale diverselor produse te atrag la call-to-action fara sa-ti fie conditionat de un premiu sau o promisiune material, virtuala.
Forma campaniei este atat de bine analizata inainte de a iesi in piata incat devine irezistibila de la prima observare.
Diferenta dintre piata romaneasca si pietele occidentale de social media consta in lansarea campaniei atunci cand este nevoie. Daca pe fluxul de evenimente strain am cel mult 5-6 evenimente la care sunt invitat pe luna si acelea care se inscriu in profilul executat de mine la inscriere, pe mediul romanesc toata lumea are cate un eveniment chiar daca nu e chiar eveniment si mai mult o forma de spam pentru cresterea miniproiectelor lor. Sunt luni in care execut „NO”-uri cu posomorare la tot felul de evenimente.
Si pentru ca acest lucru nu era de ajuns am primit invitatie la evenimentul evenimentelor din puncutul meu de vedere. Este evenimentul alpha care descrie perfect starea de spirit din Social Media-ul romanesc:
Hai sa doboram un record si sa cream cel mai mare eveniment pe facebook !!!Time Sunday, January 1, 2012 · 12:00am – 12:30am
Location Pe facebook!
Created By Rai Da Buni
More Info
PARTICIPA la acest eveniment astfel încât să putem rupe ultimul record de 2 milioane de membri < < FII PARTE DIN RECORD !!! >>
***INVITE ALL OF YOUR FRIENDS and let’s try to broken the previous record – to add 2 million members to our event. Just select „attend”. You should not be in a specific location!***
|––––––––-––––––––––––––––––––
***ATENTIE***Nu trebuie sa fiti intr-un loc anume (si nu trebuie sa stati pe facebook in noaptea de revelion), trebuie doar sa confirmati participarea prin attend sau particip!
|––––––––-––––––––––––––––––––
-SELECTATI ATTEND = PARTICP
-FACEBOOK ROMANIA: PESTE 3.600.000 CONTURI
-EVENIMENTUL: STRANGEREA UNUI NUMAR CAT MAI MARE DE PARTICIPANTI
-CITIM TOATE SUGESTIILE SI MESAJELE
La final ramane nerezolvata o singura intrebare: „De ce?!”