Poporul online din Romania si imprejurimile ei isi au nucleul dur de „vedete” ancorate in presa si TV.
Natura locului de munca face sa ma lovesc de aceeasi lume online. Fiecare are partea lui de adevar, fiecare a auzit el cum se face SEO si-l face asa cum i-a povestit lui un var de-al 3 lea de dupa mama ca aia de dupa tata sunt ocupati cu sporturi ca halbere si sticlism viteza. Pute Romania de specialisti in industria online-ului si toti sunt niste visatori cu ochii deschisi la viata de huzur pe care le-o ofera deschiderea unui magazin online.
Magazinul online e cea mai tare inventia de la inventarea hipermarket-ului incoace, ce daca pe vremuri ii ziceam Alimentara si acum ii zicem hipermarket?!? Se numeste evolutie pe baza de „furculition”.
Si cum ziceam, lumea online e plina de specialisti care nu cuvanta. Am descoperit acum multa vreme un om care stia a lucra cu cifrele in spatele monitorului si care nu-si erija talentele meltenesti despre cat de smecher e el in online. De o luna am descoperit un alt om care lucreaza in domeniu, dar care nu face caz de cunostintele lui vaste in domeniu. Se pare ca un pic de modestie nu strica si omoara, ba chiar face bine la biznis.
Restu’??! O ardem pe sistem turbo in smecherie online ca niste adevarati. Mergem la TV sa vorbim despre subiect pe langa, evident, ca orice roman care se pricepe la fotbal, femei, politica si mai nou social media si blogging.