Suprima si conduce

Fiecare cadere a unui serviciu il face sa fie mai cautat in primele minute dupa revenire….sa fie si asta o strategie de marketing?! Exemplu practic azi(18.10.2012 orele 23:30 – 24:00) caderea youtube-ului. Dupa 10 minute de cadere fluxul de pe facebook si twitter de link-uri youtube a crescut.

Suntem in plina era a marketingului cu orice pret. Se arunca in lupta pentru profit tehnici de manipulare si persuasiune, ba chiar aud pe anumite medii ca persoane usor paranoice incep sa apezele si la samani care sa „binecuvanteze” intru profitul celui ce solicita ajutor.

Gandeste-te un pic la urmatoare situatiune: Eu conduc o afacere de succes care implica 60 de proiecte interconectate intre ele. Am de lansat un produs nou si vreau sa-l lansez cum se cuvine, o lansare reusita imi aduce succesul de mai tarziu. Ce strategie adopt?!? Bannere pe tot internetul? S-a mai facut. Fac un joculet care sa atraga? E prea costisitor si pierd nisa celor care nu se joaca. Ce pot da utilizatorului pentru a ma recompensa cu publicitate usor gratuita?! Nimic. Utilizatorului ii poti da frica. Ii tai 10 minute conexiunea la site-ul utilizat si rasutilizat in decursul unei zile si ajungi sa ai un „drogat” in plin sevraj. Gandeste-te un pic la corporatistul clasic care vine chitit sa asculte o anume melodie, unde crezi ca va cauta prima oara. Pe ipod? Nu cred. In calculator/laptop? Mai are muzica pe acolo, miram-as!!?!!… http://www.youtube.com

Panica este cel mai bun motor pentru a face un sistem lenes sa functioneze. Suprima-i doza pentru 10 minute si-ti va multumi navingand minute in plus fata de cat avea nevoie. Creierul e cel mai puternic instrument de marketing cand vine vorba de a vinde un produs. Subconstientul este aliatul nevazut al vanzatorului.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verified by MonsterInsights