Observ ca in zona de televiziuni din Romania este o lupta acerba asupra popularitatii in randul publicului. Fiecare isi arata muschiul dar uita esenta: „Sunt piele pulii in parohie!”
Cand vei plati bani grei ca sa aduci filme la moda si nu dupa 1950 de ani dupa ce ele si-au consumat viata peste ocean, dupa aia poti sa pretinzi drepturi asupra coroanei de regina neincoronat al televiziunilor din Romania. Vezi un bun exemplu lansarea noului serial Dallas. Ca televiziune care nu ai cumparat asta pe val ai pierdut un timp pretios de a incasa reclame grase. NU uita ca nu mai suntem in ’90 cand abia, abia primeam informatii de peste Ocean. Azi avem deschidere pe internet(world wide web) si tu tocmai ai pierdut sansa sa ajungi o televiziune matura in piata de audio-vizual.
Ai pierdut sansa sa oferi unui public ’90-ist ultima lectie de democratie inceputa in ’90 cu Dallas-ul cel vechi.
Nu stiu daca ar mai avea acelasi impact chiar asupra publicului consumator din anii ’90!
Publicul de atunci…care a mai ramas, ala trebuia reanimat. Restu internautisti il puteau privi pe net! Dallas-ul ramane un reper in istoria Soap Opera-urilor!