Am constatat ca Twitter-ul face trafic pentru un subiect cam o treime din ce scoate Facebook-ul pe acelasi subiect, adica un articol dat pe ambele medii aduc 4 clienti dintre care 1 vine de pe Twitter si 3 vin de pe Facebook.
Se pare ca dincolo de noutatea pe care o ofera Twitter-ul, Facebook-ul este un instrument plin de social media.
Facebook-ul are si functia de comentarii care iti da posibilitatea sa dezbati subiecte care mai tarziu pot deveni alte subiecte, cum s-a intamplat aici(link disparut facebook.com/moscalifar/posts/1757703376966) rezultand asta (link disparut moscalifar.eu/2011/03/09/ctp-la-b1-tv).
Twitter-ul in schimb e indicat sa fie folosit in revolte si transmiterea de mesaje scurte si dese legat de un punct fierbinte de pe glob. Twitter-ul este noua arma psihologica a revolutiilor. In 140 de caractere trebuie sa surprinzi esenta. E un joc de cuvinte care cere vocabular si iscusinta in a antrena cuvintele in mesaje.
Pentru promovarea unui blog Facebook-ul ramane mult mai ancorat in trafic. Posibilitatea atasarii unei poze si a textului usor mai mult, ii confera intaietate in click-ait peste subiect. Unde mai pui ca si poti comenta daca esti lenes si nu vrei sa intri in subiect sau nu-ti place scriptul de comentarii de pe blogul respectiv.
Facebook il bate pe Twitter per total, dar Twitter puncteaza local.