Twitter = 1/3 din Facebook

social media

Am constatat ca Twitter-ul face trafic pentru un subiect cam o treime din ce scoate Facebook-ul pe acelasi subiect, adica un articol dat pe ambele medii aduc 4 clienti dintre care 1 vine de pe Twitter si 3 vin de pe Facebook.

Se pare ca dincolo de noutatea pe care o ofera Twitter-ul, Facebook-ul este un instrument plin de social media.

Facebook-ul are si functia de comentarii care iti da posibilitatea sa dezbati subiecte care mai tarziu pot deveni alte subiecte, cum s-a intamplat aici(link disparut facebook.com/moscalifar/posts/1757703376966) rezultand asta (link disparut moscalifar.eu/2011/03/09/ctp-la-b1-tv).

Twitter-ul in schimb e indicat sa fie folosit in revolte si transmiterea de mesaje scurte si dese legat de un punct fierbinte de pe glob. Twitter-ul este noua arma psihologica a revolutiilor. In 140 de caractere trebuie sa surprinzi esenta. E un joc de cuvinte care cere vocabular si iscusinta in a antrena cuvintele in mesaje.

Pentru promovarea unui blog Facebook-ul ramane mult mai ancorat in trafic. Posibilitatea atasarii unei poze si a textului usor mai mult, ii confera intaietate in click-ait peste subiect. Unde mai pui ca si poti comenta daca esti lenes si nu vrei sa intri in subiect sau nu-ti place scriptul de comentarii de pe blogul respectiv.

Facebook il bate pe Twitter per total, dar Twitter puncteaza local.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verified by MonsterInsights