Ma agaseaza cand vad vanzatorii zelosi care stiu mult mai bine ce vrei tu de la viata, produsul lui in cazul de fata. Te suna si-ti cer 20 de minute sa-ti povesteasca despre produsul lor. Nu asteapta un raspuns clar, el e pregatit sa introduca placa sperand ca vei cadea in plasa de a-i deveni un client. Viata e grea si el este un vanzator „dragut” care incearca sa „te ajute”.
Cand ii spui ca n-ai chef de investitii in produsul lui, isi scoate romarlanismul la inaintare si ataca:”Cum, dar nici nu stiti despre ce este vorba si stiti ca nu vreti?!?”. Picatura care umple paharul este prostia unui vanzator de a te calca pe nervi, fara a stii cand sa se opreasca din drumul spre penibil.
Singurul lucru care i-a inchis gura a fost ca atunci cand voi fi interesat de produsele lor, voi analiza piata si dupa aceea voi lua o hotarare si nicidecum nu voi investi doar pentru ca un vanzator „care ma iubeste” m-a sunat.
Criza economica e o criza morala si sociala.