Asociatia Pro Democratia si Leo Burnett au creat o serie de reclame pentru chemarea la urne a cetatenilor. Campania „Vino la vot” incerca sa responsabilizeze populatia scarbita de clasa politica.
Dreptul la vot este fundamental pentru ca soarta natiunii trebuie sa fie decisa de vointa majoritatii, nu de indiferenta sa. In 2014, Romania traieste nefericirea ca peste 60% dintre cetateni sa nu mai vrea sa voteze. Oare daca in momentele de cumpana ale istoriei noastre nici inaintasii nu se prezentau, unde am fi fost acum? Oare carei culturi i-am apartine acum? Un gand menit sa scuture constiintele si sa trezeasca atitudinea civica in noi toti.
O campanie impotriva absenteismului la vot, creata de Leo Burnett Group Romania pentru Asociatia Pro Democratia.
Primul proiect realizat de Leo Burnett Group, sub indrumarea lui Razvan Căpănescu (Chief Creative Officer).
Client: Asociația Pro Democrația
Regizor: Andrei Amărfoaie
Vino la vot! – Stefan cel Mare
Vino la vot! – Mihai Viteazul
Vazuta la hoinaru.ro