ZiciAici.RO

alphabet general stuff
alphabet general stuff

Cati dintre noi nu ne-am lovit de firme care nu-si fac treaba cand aplezi la ele? Sunt singur ca fiecare are o poveste cu un angajat zelos care l-a servit intr-un mod jignitor si care i-a patat impresia generala despre firma. Ba cred ca avem si cazuri cand politica firmei este de asa maniera incat sa sperie clientul si nu sa-l atraga spre fidelizare.

Acum ceva timp am dat peste un manual de vanzari din America si am ramas uimit de modul cu privesc ei relatia client-prestator. Relatia aceasta se bazeaza pe un flux continuu de informatie care sa-i puna pe amandoi intr-o pozitie comoda: clientul primeste raspunsuri la intrebari, prestatorul are grija sa chestioneze clientul pana cand afla daca il deranjeaza ceva din mecanismul vanzarii.

Si pentru ca uneori firmele nu pricep lectiile de vanzari inainte de a incepe afacerea, a aparut un ZiciAici.ro, unde poti turna firmele care nu ti-au oferit serviciile la standardele pietii sau poti lauda operativitatea anumitor firme.

Clientul este cel mai in masura sa vorbeasca despre serviciile si produsele oferite de diverse firme. Clientul multumit este unitatea de masura a unui business.

Daca ai o sugestie sau o reclamatie pentru o firma, actioneaza! Scrie firmelor ce crezi si ce doresti de la ele si vor stii cum sa te serveasca mai bine.

Site descoperit intr-o reclama AdSense

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*